יום שני, 11 בפברואר 2013

גרר בן – הגרריסט שלך בפתח תקווה


שלום לכולם,
רצינו לנצל את הזדמנות זו ולשתף אתכם בקצת מידע ואפילו בסיפור נחמד מחיי העבודה שלנו. כפי שאתם יודעים, או לא, חברתנו ממוקמת בפתח תקווה מה שמאפשר לנו לספק שירות מהיר וזמין לכל לקוח שזקוק לשירות בעיר. להיות גרר בפתח תקווה יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל, במיוחד ברחובות הצפופים שלה, או כאלה שעמוסים בתנועה כמו  רחוב ז'בוטינסקי.

בוקר אחד, במהלך השבוע שעבר יצאנו לקראת לקוח שתיאם איתנו פינוי של רכב לפירוק מהחצר הפרטית שלו. במהלך הנסיעה אל הלקוח קיבלנו טלפון דיי בהול מגברת שהרכב שלה לא הניע ולאחר מאמצים היא החליטה שהיא רוצה לגרור את הרכב למוסך. הבעיה הייתה שהדרך אליה הייתה מאוד ארוכה בגלל הפקקים בשעה זו של הבוקר ולא רצינו לדחות יותר מידי את הלקוח הראשון. במקרה זה, שיחק לנו הניסיון, וההיכרות עם העיר הפכה לנו את כל ההתלבטות לפשוטה נורא. הנהג שלנו מכיר את כל הדרכים החלופיות בכדי לעקוף את עומסי התנועה והרמזורים מה שיאפשר לנו להגיע אליה תוך 10 דקות בלבד. כמובן שהתקשרנו ללקוח הראשון בכדי לקבל את הסכמתו לעיקוב קצר ושני הלקוחות היו מרוצים מאוד.

אנחנו לא מאחלים לאף אחד להיתקע, אבל אם תהיו זקוקים אי פעם לשירותי גרירה, או לגרר בפתח תקווה התקשרו אלינו, אנחנו ממוקמים בפתח תקווה ומכירים כל פינה בעיר.

ביקרתם באתר שלנו? כנסו והתרשמו משירותי הגרירה שלנו: www.bgrar.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה