יום שני, 11 בפברואר 2013

גרר בן – הגרריסט שלך בראש העין


זקוקים לשירותי גרירה או לגרר בראש העין? הפוסט הזה עשוי לעניין אתכם. חברת גרר בן מספקת שירותי גרירה איכותיים באזורים שונים בארץ וגם שירותי גרר בראש העין. החברה שלנו ממוקמת בפתח תקווה ואנו מכירים כל פינה ודרך אפשרית גם בעיר ראש העין, לקוחות שמזמינים את שירותנו נהנים משירות מהיר, זמינות ועבודה מקצועית.

ראש העין מחולקת לשלושה אזורים עיקריים שאופי שירותי הגרירה בהם משתנה מאזור לאזור. אם יתקשרו אלינו מהשכונה החדשה יותר אנו נדע שיש פחות צפיפות אך נהיה מוכנים לאזורים עם עליות או ירידות חדות במיוחד שכונות הממוקמות על הגבעה. בצענו מספר רב של עבודות באזור ואנחנו מוכנים לכל תוואי שטח שיהיה. אם לקוח מתקשר אלינו וזקוק לשירותי גרר מהשוק בעיר אנו מכינים את עצמנו לעבודה צפופה יותר, עם הרבה אנשים סביב - שם צריך להקפיד על עבודה בטיחותית יותר בגלל כל הגורמים המסכנים, מה שמוביל אותנו לסיפור הבא...

יום שישי, 8:45 בבוקר, אנו מקבלים טלפון מלקוח שזקוק לשירותי גרר בשוק ראש העין. יום שישי? שוק ראש העין? אתם בטח מתארים לכם שהולך להיות קצת יותר מסובך. מדובר ברכב מסחרי שהוביל ירקות לאחת הבסטות ולאחר ניסיון הנעה, הוחלט להוביל אותו למוסך בראש העין לטיפול. הרכב היה ממוקם מאחורי השוק, ממש ליד הבסטה מה שהצריך מאיתנו לחלץ את הרכב בהרמה משום שהמקום היה צפוף ושביל הגישה היה צר. למזלנו, יש ברשותנו מנוף ייחודי בדיוק למשימות אלה, אשר הפך את משימת הגרירה לפשוטה יותר.

אם אי פעם תזדקקו לשירותי גרר בראש העין, לא משנה באיזה אזור, התקשרו אלינו – ותיהנו משירות שלא הכרתם.

גלשו לאתר שלנו והתרשמו מהשירותים אותם אנו מציעים: www.bgrar.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה