יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

גרר בתל אביב

תל אביב – עיר ללא הפסקה , כל בעל רכב מכיר את התחושה של נסיעה בכבישי תל אביב הצפופים והפקוקים. בוא נודה שלא נעים להיתקע באמצע כבישי איילון ובוא נקווה שאת הדרך לעזריאלי לא תצטרך בנסיעה במונית בגלל שהרכב נתקע.
לא חסרים סיבות לצערנו למה להיתקע עם הרכב והכי מבאס שזה קורה בעיר הגדולה – תל אביב

חזרתם מלילה מהנה במועדון "מחולות תימן" וכשעליתם לרכב הבנתם שהאוטו נוסע גם על מים ושמן ולא רק על דלק והרסתם כך את הקרבורטור  אם הסירו כל דאגה מליבכם! כי גם בתל אביב קיימים שירותי גרירה אמינים ומקצועיים.
בכל מקרה שלא יקרה עליכם להיות ערוכים מבעוד מועד עם רשימה של נותני שירותי גרירה באזור תל אביב והסביבה.
רשימה ממולצת תוכלו למצוא באתרי אינטרנט נחשבים וכמובן במנועי החיפוש הנצפים כמו גוגל.

לא חשבתם על אפשרות כזו שתתקעו ותצטרכו שירותי גרירה? אתם לחוצים ואין לכם דרך לאתר שירותי גרירה מחברה אמינה? מה הבעיה היכנסו לסמאטפון שלכם או של חברכם הקישו בגוגל  "גרר בתל אביב" וקבלו מיידית רשימה של טובי הגרריסטים הקיימים בתל אביב. רוב שירותי הגרר הניתנים בתל אביב מספקים שירות של גרירה וחילוץ של 24/7 אז כך שתרגישו נוח להתקע ולצלצל אליהם ב02:45 והם יגיעו תוך מספר דקות כל עוד הם נמצאים בקרבת מקום אליכם.

ישנם שירותי גרר בתל אביב העובדים בשרות הערייה ותפקידם לגרור רכבים אשר חנו במקומות אסורים או שחסמו חניה וכדומה, אנא הימנעו מלהגיע למצב שבו לא תחנו כחוק ותאלצו שיזמינו בשבילכם גרר כי למי מאיתנו יש כח וכסף ללכת לשחרר את הרכב? למה לשלם קנס סתם?

אם כבר מזמינים גרר ומשלמים אז לפחות שיהיה ממנו תועלת לא ככה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה